L’institut

-L’Institut d’Educació Secundària Enric Valor de Silla és un centre que naix en el curs ¿—? y en l’actualitat  tenim la següent  oferta educativa:

–  Educació Secundària Obligatòria (ESO), de primer fins a  quart d,Eso.

BATXILLERAT :

* Batxillerat d´Humanitats y Ciencies Socials.

* Batxillerat de Ciències y Tecnología.

–  CICLES FORMATIUS :

+ ELECTRÒNICA:

* CFGM, Instal·lacions de Telecomunicacions

* CFGS, Manteniment Electrònic.

+ ADMINISTRATIU:

* CFGM, Gestió administrativa.

* CFGS, Administració i Finances.

+ SANITÀRIA:

* CFGM, Cures auxiliars d’infermeria.

* CFGS, Laboratori de diagnòstic clínic.

Ací pot ampliar la informació de la Oferta Educativa al centre.

A part d’esta oferta educativa, el nostre centre oferix suport als  alumnes per mig de comisions de treball formats per :

* Comisió de  Convivencia .

* Comisió d’igualtat.

* Comisió d’animació lectora.

Aquestes comisions tenen per objectiu d’aconseguir una millora en la convivència i atendre a la diversitat del nostre alumnat, obtenint un alt nivell de participació que es veu reflectit en l’el·laboració d’una revista al centre.
Des de l’equip educatiu any rere any es fomenta la programació de cursos de formació per al professorat del centre amb l’objectiu d’aconseguir una millora constan en la seua tasca educativa.

4 thoughts on “L’institut”

1. At. Secretaria

Estoy interesado en realizar el ciclo de formación profesional a distancia de EMERGENCIAS SANITARIAS, quisiera recibir información sobre como es el procedimiento a distancia y cuando puedo inscribirme

Cordiales.

Gustavo Garcia

1. Hola Gustavo:
      En este centro no tenemos formación a distancia, toda la formación es presencial y si miras la Oferta Educativa verás que el ciclo de Emergencias Sanitarias no forma parte de los ciclos que impartimos en este centro.
      LLorenç Burguera.
      Web master.

2. At. Secretaria.
    Hola. Quiero realizar el ciclo de CURAS AUXILIARES DE ENFERMERÍA, pero tengo una duda. En estos momentos no estoy trabajando pero si me llaman para trabajar cuando ya ha empezado el curso, ¿habría algún problema si no pudiese asistir a todas las clases?

1. Hola Raquel:
      Si miras la Oferta Educativa verás que el ciclo de Emergencias Sanitarias no forma parte de los ciclos que impartimos en este centro.
      LLorenç Burguera.
      Web master.