Excursión a Sagunto

Fecha : 07 abril del 2014 ,Departamento : Secretaria.

El pasado 11 de marzo, los alumnos del IES Enric Valor de Silla, de los cursos 4º
de la ESO, y 1º y 2º de bachillerato de la asignatura de latín, aisitimos a la
“Saguntina Domus Baebia” en Sagunto.

Para más información picha aquí

I JORNADA SOBRE CONVIVÈNCIA DE L'IES ENRIC VALOR DE SILLA

Fecha : 26 marzo del 2014 ,Departamento : Dirección.

“15 d’ABRIL de 2014”

Jornada sobre Convivènvia oberta a tota la comunitat educativa, en la qual ens agradaria que estigueren representats tots els centres educatius i l'Ajuntament de Silla.
Per a aquesta primera experiència anem a comptar amb personalitats i associacions molt importants en el món de la convivència. Vaja per davant el nostre agraïment per la seua desinteressada participació.
Mès informació ací

| Noticia vista 0 veces

Migración a "Mestre a Casa"

Fecha : 25 marzo del 2014 ,Departamento : Secretaria.

El SAI esta preparando una nueva migración a otro servidor llamado "Mestre a Casa". Según parece lo que quieren es agrupar todas las Webs de los Centros en un sólo servidor, que según dicen, será más seguro y mejor que en el servidor donde actualmente nos encontramos. En "Mestre a Casa" podremos seguir usando Moodle, pero lo gestionará el SAI, por lo que deberemos solicitar cada año el curso que queramos.

IMPORTANTE :

Yo voy a hacer copia de seguridad de todo el Moodle que actualmente tenemos, pero sería muy conveniente que cada uno haga sus copias de seguridad personales y que tenga toda la documentación en su equipo.

Un saludo; Juan Carlos (Administrador)

Setmana de la Ciència de l'IES Maria Carbonell de Benetússer

Fecha : 20 febrero del 2014 ,Departamento : Dirección.

El 5 de Febrer de 2014 el Departament de Biologia i Geologia va participar en un intercanvi d'experiències, amb altres Instituts de la zona, enmarcat en la VI setmana de la Ciència de l'IES Maria Carbonell de Benetússer. Vam estar convidats per la professora Eva Brocal, veïna de Silla i antiga professora del nostre Institut.

Artículo Completo | Noticia vista 19 veces

X Trobades d'alumnes mediadors de l'IES Benlliure

Fecha : 08 febrero del 2014 ,Departamento : Dirección.

El 18 de Desembre un grup d’alumnes i professors del grup de mediació del nostre Institut va participar en les X Trobades d’alumnes mediadiors, que es van realitzar en l’IES Benlliure de València.

Artículo Completo | Noticia vista 21 veces

Eleccions Consell Escolar

Fecha : 08 noviembre del 2013 ,Departamento : Secretaria.

Artículo Completo | Noticia vista 50 veces

Entrega dels diplomes del curs de Mediació

Fecha : 06 noviembre del 2013 ,Departamento : Dirección.

El 20 de Novembre es farà entrega en la Sala d'Usos Múltiples de l' IES Enric Valor.

Artículo Completo | Noticia vista 135 veces

L'ajuda entre iguals comença a ser una realitat.

Fecha : 06 noviembre del 2013 ,Departamento : Dirección.

També està funcionant el voluntarisme ligüístic.

Artículo Completo | Noticia vista 58 veces